Unchained Blades. Capítulo 1, o dilema do dragón
Nunca xoguei moito a xogos de rol de exploración de alxubes en primeira persoa, e nunca fixen un mapa en papel para un. Mais por algún motivo entráronme ganas de facer iso mesmo con algún clásico. Dubidei entre algún dos Wizardy que teño na miña conta de Steam ou o Shining in the Darkness que tantas veces empecei pero no que nunca cheguei moi lonxe. Estaba xa case convencido cando atopei este Unchained Blades da PSP, unha versión máis moderna desa experiencia clásica que estaba a procurar, incluíndo a modalidade de mapa automático. Non tivo moitas críticas positivas no seu día, pero os puntos negativos máis repetidos non me importaban en demasía, polo que decidín darlle un tento igualmente.
A péga principal para moitos críticos é a elevada dificultade que inunda completamente a experiencia. Eu decidín xa de entrada tomarmo con calma, explorando completamente todas as casas dos diferentes andares de cada alxube antes de seguir co seguinte. Desta maneira, e cunha axeitada e estratéxica planificación de adquisición de puntos de experiencia, máis ou menos levei ben todos os incrementos de dificultade. Un detalle moi importante é que podemos gardar a partida en calquera momento, e ademais hai un obxecto ben barato que nos levará de novo á zona segura da aldea. Isto fai que en realidade non haxa ningún risco se gardamos a partida logo de combate, por pouco ameno que sexa este plan. Postos a fomentar este estilo de xogo agradeceríase se non fora tan incómodo, se cadra engadindo unha acción para saír automaticamente do combate volvendo ao estado anterior, e o mesmo ao perder unha loita, coma no Great Greed.
E xusto isto encaixa coa crítica principal: a mala experiencia de usuario navegando tantos menús como hai para integrar tantos subsistemas. No comezo non é nada obvio comprender como funciona, por exemplo, todo o tema dos seguidores e as habilidades dependentes das ánimas dos mesmos. Mais unha vez que os conceptos están claros, inda toca navegar polos menús para ver ben as características de cada seguidor, as súas ánimas e comprobar se son os axeitados para cada un dos nosos personaxes. Ademais de moitos outros pequenos detalles como non saber con exactitude o que fan moitas das habilidades que modifican as estatísticas básicas ou non poder xubilar a un seguidor no mesmo intre que liberamos a outro, perdendo irremediabelmente esta nova incorporación.
Pero para o que non me preparar ningunha crítica foi para as imaxes dos personaxes femininos, coa súa escasa roupa e xigantes peitos. Non sei se ten algún nome, pero coido que moitas pertencen ao mesmo grupo que a Ivy do Soul Calibur, cunha razón de peito cuberto por roupa inferior ao 25%. Xa levaba algunhas horas pasándoo ben cando Nodar uniuse ao grupo, e a piques estiven de rematar aí a experiencia porque xa dende hai algúns anos este tipo de debuxos amólanme moito, e non son poucos os xogos de taboleiro aos que nin me arrimo por esta razón. Desta vez fixen das tripas corazón e proseguín coa partida, pero cada escena na que lle botan as tetas faime reconsiderar bastante esta elección.
No conto da aventura xa superei os dous prólogos e o primeiro capítulo. Explorei todas e cada unha das casas ás que tiven acceso (ou iso creo [si, efectivamente si]), incluíndo aquelas que lle fan dano a todo o grupo cando son pisadas, polo que coido que completei o mapa virtual na medida do posíbel inda que os meus personaxes sufriran sen razón por elo. Non sei se esta experiencia rematará coas miñas ganas iniciais de facer ese mapa ou se me converterá nun novo fanático do xénero. Polo de pronto aumentaron os meus desexos de adquirir a miña primeira Nintendo DS (a alguén lle sobra unha?) e así ter máis opcións coma os Etrian Odyssey. Polo menos esa saga semella ter as rapazas mellor preparadas para o combate dende o punto de vista das súas proteccións. Mais inda queda moita aventura neste Unchained Blades e hai tempo para que se redima, inda que só sexa un pouquichiño.
- Tempo de xogo: 10,5 horas.
- Nivel medio dos personaxes: 22.
- Personaxes no grupo: 4.
- Personaxes femininos: 2.