<<

O señor dos aneis LCG. Os xinetes negros

Tiña pendente a continuación da saga dos Xinetes Negros logo de superar a primeira misión con Gandalf e uns poucos hobbits. Un par de días despois, dinlle un segundo tento á segunda, Un coitelo na escuridade, pero fracasei na última fase cando apareceron todos os Nazgûl que mesturei na baralla de encontros sen ter maneira de esquivar os seus ataques no outeiro do vento. Ao contrario ca no libro, non só feriron a Frodo senón que non deixaron nin a Gandalf vivo. A idea de levar ao istari debeuse máis ao síndrome do xoguete novo ca a unha decisión estratéxica pensada; por tanto, decidín volver a comezar a campaña cun equipo composto unicamente de hobbits, xa que a presenza do mago condicionaba moito toda a partida e semellaba un punto negativo. Xa postos, decidín construír a baralla coas restricións, e tamén as vantaxes, do contrato do vínculo de amizade. É a primeira vez que xogo cunha carta que non teño, pero os contratos son ben interesantes e este en particular non ten efecto máis aló da construción do mazo, polo que fixen unha excepción para montar a seguinte baralla:

Hero (5)
Fatty Bolger (The Black Riders)
Frodo Baggins (The Black Riders)
Merry (The Black Riders)
Pippin (The Black Riders)
Sam Gamgee (The Black Riders)

Contract (1)
1x Bond of Friendship (The Fortress of Nurn)

Ally (14)
2x Barliman Butterbur (The Black Riders)
2x Bill the Pony (The Black Riders)
2x Gandalf (Core Set)
1x Henamarth Riversong (Core Set)
2x Honour Guard (The Wastes of Eriador)
1x Ingold (The Wastes of Eriador)
2x Snowbourn Scout (Core Set)
2x Wild Stallion (Roam Across Rhovanion)

Attachment (14)
2x Dagger of Westernesse (The Black Riders)
2x Fast Hitch (The Dead Marshes)
2x Fellowship of the Ring (The Road Darkens)
2x Hobbit Cloak (The Black Riders)
2x Hobbit Pony (The Wastes of Eriador)
2x Ranger Provisions (Across the Ettenmoors)
2x Round Shield (Mount Gundabad)

Event (19)
2x A Test of Will (Core Set)
2x Drinking Song (Mount Gundabad)
2x Feint (Core Set)
2x Frodo’s Intuition (The Black Riders)
2x Halfling Determination (The Black Riders)
2x Hobbit-sense (Encounter at Amon Dîn)
2x Small Target (Encounter at Amon Dîn)
1x Stand and Fight (Core Set)
2x Take No Notice (The Black Riders)
2x The Shirefolk (Mount Gundabad)

Player Side Quest (3)
1x Double Back (Escape from Mount Gram)
1x Scout Ahead (The Wastes of Eriador)
1x Send for Aid (The Treachery of Rhudaur)

Con tanto hobbit, Merry é unha máquina de matar e Ingold (que nunca o empregara antes) pode ter cinco puntos de vontade custando tan só tres recursos. Este personaxe e Gandalf foron as únicas carta que superaban os dous recursos para poñelas en xogo, xa que pensaba que cun único heroe por esfera tería bastantes problemas para xogar as cartas máis caras. Estaba moi equivocado, xa que os hobbits van calma e acaban acumulando recursos tras tantas roldas agochándose dos inimigos. Non obstante, chegoume para superar outra vez a primeira misión da caixa, inda que logo desvelaría que foi un pouco rara porque esquecera devolver unhas cartas á baralla de encontros que tiña apartadas para a misión seguinte; desta vez aceptei a vitoria indecente porque xa a superara no pasado. Coas mesmas cartas de xogador enfronteime á segunda misión, desta vez os avisos de Bill Folgueira subíronme constantemente a ameaza e, para cando chegou o Rei Bruxo, non puiden aguantar máis.

Para o segundo tento decidín facer algúns trocos na miña baralla, subindo un pouco o custe medio e aproveitando que no Poni Rampante atopamos gratis a un aliado. Tamén incluín unha maneira de enfrontarme directamente a Bill e outra para que os nazgûl non volvan logo de mortos. O plan funcionou ben, con Elfhelm entrando á mesa cedo e Bill morto na terceira quenda. Arrisquei cun ataque non bloqueado que me saíu ben e, cando chegou o Rei Bruxo con dous nazgûl, apañeime para agochar un viaxando polos outeiros e rematar co resto nunha única quenda coa gran forza de Merry, Sam e Gandalf, que esta vez simplemente pasou por alí no momento crítico. O bo de Merry gañou o título de guerreiro e comezará a seguinte partida cun punto adicional de forza! Non sei se lle fará moita falla, xa que agora toca levar a Frodo canto antes a Rivendel para podelo curar. Esta foi a baralla que solucionou a misión:

Hero (5)
Fatty Bolger (The Black Riders)
Frodo Baggins (The Black Riders)
Merry (The Black Riders)
Pippin (The Black Riders)
Sam Gamgee (The Black Riders)

Contract (1)
1x Bond of Friendship (The Fortress of Nurn)

Ally (16)
2x Barliman Butterbur (The Black Riders)
2x Bill the Pony (The Black Riders)
1x Elfhelm (The Dead Marshes)
1x Faramir (Core Set)
2x Gandalf (Core Set)
1x Henamarth Riversong (Core Set)
2x Honour Guard (The Wastes of Eriador)
1x Ingold (The Wastes of Eriador)
2x Snowbourn Scout (Core Set)
2x West Road Traveller (Return to Mirkwood)

Attachment (8)
2x Dagger of Westernesse (The Black Riders)
2x Fast Hitch (The Dead Marshes)
2x Hobbit Cloak (The Black Riders)
2x Hobbit Pony (The Wastes of Eriador)

Event (24)
2x A Test of Will (Core Set)
2x Feint (Core Set)
2x Frodo’s Intuition (The Black Riders)
2x Halfling Determination (The Black Riders)
2x Hasty Stroke (Core Set)
2x Hobbit-sense (Encounter at Amon Dîn)
2x None Return (Across the Ettenmoors)
2x Shadow of the Past (Return to Mirkwood)
2x Sneak Attack (Core Set)
2x Take No Notice (The Black Riders)
2x The Shirefolk (Mount Gundabad)
2x Tireless Hunters (The Lost Realm)

Player Side Quest (2)
1x Double Back (Escape from Mount Gram)
1x Scout Ahead (The Wastes of Eriador)

Con esa mesma combinación de cartas, conseguín superar á primeira a seguinte misión da campaña e última da caixa: Fuxindo ao vao. Non teño moito que contar porque a superei ben rápido e sen momentos arriscados. Na primeira quenda Merry aproveitou os seus seis puntos de ataques iniciais para dar boa conta do primeiro nazgûl, e dende aí controlei o mazo de encontros totalmente. A carga obrigatorio que me acompañará durante o resto da campaña é a do pánico, que é bastante benevolente polo que vexo no resumo de Visions of the Palantir. Ao final tiven tanto a opción de loitar contra o Rei Bruxo, coma descartalo viaxando polo vao do Brunien, coma esquecelo. Ao final optei polo camiño máis complicado de vadear o Brunien pero non descartar ao inimigo, pero inda así a vantaxe que levaba era abondo como para que non importase moito. Xa veremos como vai na seguinte caixa: o camiño escurécese.