<<

Android: Netrunner. Tres barallas de corredores

Android: Netrunner é, sen dúbida, un dos meus xogos preferidos. Inda que aprendinlle as regras a bastantes amigos, nunca fiquei de todo satisfeito coas varias decenas de partidas que xoguei en total, e sempre ando con ganas de máis. Certo día decidín construír unhas barallas novas na aplicación que levo no móbil coa idea de xogalas algún día. Diso xa fai varios anos e nin sequera collín as cartas para montalos, moito menos para xogalos, así que, polo menos, empregareinos para cubrir unha entrada nesta páxina e gardalos para a posteridade. Que conste que, por moito que sexa dos meus xogos favoritos, non teño moitas cartas, tan só a caixa básica e outras sete expansións pequenas, unha das cales nin sequera foi empregada na elaboración destas listas. Porén, non sigo as erratas nin ningunha lista das “máis buscadas”, empregando as influencias que aparecen impresas nos propios naipes.

Kate-kartos

Kate “Mac” McCaffrey: Digital Tinker

Event (24)- 3x Diesel

Hardware (9)- 3x Cyberfeeder ●●●

Resource (3)- 2x Sacrificial Construct

Icebreaker (7)- 2x Corroder ●●●●

Program (2)- 2x Magnum Opus

Dado que sempre estou dispoñíbel para ensinar a xogar a este xogo, quero ter unha baralla de corredor que non teña truco: nada de ter que buscar no montón, arriscar a vida por cartas propias ou outras cousas raras. Con Kate podemos gañar créditos a esgalla para superar todas as barreiras que nos intente poñer a corporación, especialmente coa axuda de Magnum Opus, que se ve a mesa cedo dará unha boa vantaxe nesa carreira. Logo é cuestión de baixar a consola e unha copia de cada rompexeos para chegar até calquera axenda, sen importar a súa localización, inda que en investigación+desenvolvemento é onde máis dano pode facerse cunhas posibilidades de dano bastante limitadas.

Ao arquivo!

Noise: Hacker Extraordinaire

Event (15)- 1x Account Siphon ●●●●

Hardware (4)- 3x Cyberfeeder

Resource (7)- 1x Aesop’s Pawnshop ●●

Icebreaker (7)- 2x Corroder

Program (12)- 3x Cache ●●●

Os anarquistas parécenme a facción de corredores máis interesante, tanto polas súas mecánicas coma polas súas motivacións. Ruido, o representante que vén na caixa básica, é unha identidade moi poderosa e que sempre me deu moi bos resultados. Esta baralla tenta abusar esa habilidade de mandar cartas ao arquivo incorporando case todos os virus da miña colección. O seminario de Fisk semella unha carta que encaixa ben coa filosofía xa que inunda a sede central da corporación e obrígalle ou ben a xogar cartas de maneira forzada ou ben a descartar máis para os arquivos, ademais de poder albiscar unha posíbel vitoria alternativa por deixar i+d baleiro. Polo resto, non ten moita ciencia pero coido que será bastante efectivo dada a miña experiencia con este personaxe, polo menos contra outros opoñentes sen moitas expansións.

Mellor quenda un

Andromeda: Dispossessed Ristie

Event (20)- 2x Account Siphon

Hardware (6)- 2x Doppelgänger

Resource (7)- 2x Bank Job

Icebreaker (8)- 1x Corroder ●●

Program (4)- 2x Magnum Opus ●●●●

Esta é a baralla que máis me gustaría probar nas próximas partidas. Con Andrómeda comezamos a partida con nove cartas na man, co cal podemos aproveitar os primeiros catro clics para acumular cartos ou baixar certas cartas que nos axuden a dominar nas primeiras quendas da partida, cando a corporación ten moitos buratos e poucos cartos. Decidín confiar nunha única copia de cada tipo de rompexeos xunto cunhas fadas para vivir sen medo ás defensas máis agresivas. Logo de visto, sería cuestión de mercar o programa axeitado cun pedido especial e tentar estar sempre con cartos abondo no peto. Para iso tamén a combinación do chip de memoria Dyson e o contacto do inframundo, que permite obter un salario base moi axeitado. E Magnum Opus, claro, que para algo xogamos en modo casual e sempre funciona.